poniedziałek, 25 czerwca 2012

INFORMACJA

Witam wszystkich znów. :)
Nie było mnie dość długi czas, zdaję sobie z tego sprawę i PRZEPRASZAM.
Jakoś tak zapomniałam, i o The Wanted, i o tym blogu. Od kilku dni myślałam,by powrócić i znów zacząć pisać. Dzisiaj przypomniałam sobie swój email i hasło, więc powracam do waszego światka :>
Szczerze, miałam przygotowane kilka kolejnych rozdziałów,  lecz uważałam (i po części nadal uważam), że akcja trochę za szybko się toczy, że te rozdziały są po prostu niewypałem. Ale cóż, zanudzałabym was, jeśli przez np. kilkanaście rozdziałów kompletnie nic by się nie działo. ;)
Chciałam usunąć te następne rozdziały i zacząć pisać je od początku (zostawiając oczywiście w takim stanie, jakim jest, pierwszy rozdział, już za późno na zmiany w nim). Ale w sumie, szkoda mi zmarnować je, zmarnować ten czas, na który poświęciłam nabazgrolenie ich.
Tak więc, mam nadzieję, że uda mi się kontynuować te opowiadanie. Jeśli zostanę już w domu do końca tego roku szkolnego, to wezmę się jutro za kolejny rozdział i będę się starać, by był o wiele lepszy od tych, które poznacie niebawiem. Bo chyba nie wszyscy o mnie zapomnieli? :D Może jeszcze będziecie tu zaglądać. :) Byłoby mi miło.
Rozdział drugi pojawi się za kilka/kilkanaście godzin. W zależności, kiedy będę miała czas. Do południa, lub po południu. Rano idę niestety do lekarza (kolejny raz) i prawdopodobnie na badania,trochę więc czasu na to zleci. ;)

Także do następnego rozdziału, kochane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz